sobota, 30 sierpnia 2014

Weekendowe malowanie #2 :)

Ostatnio zainspirowałam się zdjęciami opublikowanymi na pewnym blogu. Paznokcie, jakie robi ta dziewczyna są cudowne! Postanowiłam, że postaram się odtworzyć chociaż w małym stopniu jedno ze zdobień. Wyszło kiepsko, krzywo i niedokładnie ale mimo to bardzo mi się podoba ;)

 Link do posta z oryginalną wersją znajdziecie TUTAJ



Ładnie prezentuje się też z lakierem miętowym:



Co uważacie o tym zdobieniu? Wg mnie proste i ciekawe, muszę jedynie popracować nad dokładnością :)


6 komentarzy:

  1. Hi i am kavin, its my first occcasion to commenting anyplace, when i read
    this piece of writing i thought i could lso make comment
    due to this good paragraph.

    Feel free to surf to my blog - boom beach hack ifunbox

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie piękne kolorki, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My family members every time saay that I am kilking my time here at net, however I know I am getting
    know-how all thhe time by reading such pleasant articles or
    reviews.

    my site - Boom beach hack Ifunbox

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]