poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Gdy pogoda płata figle... Czyli sposób na szybką opaleniznę z Kolastyną :)

Cześć dziewczyny! Ostatnio pogoda płata nam figle, przynajmniej w mojej miejscowości. Najpierw upał, potem wielkie burze, trudno cokolwiek zaplanować bo ciągle pogoda się zmienia. Właśnie z tego powodu nie zdążyłam jeszcze ładnie się opalić. Z reguły nie uzywam produktów typu samooopalacz, balsam brązujący, jednak w moich zapasach od jakiegoś czasu zalegają chusteczki brązujące, które zdecydowałam się wypróbować :)



Zapach: Pachnie przyjemnie, obawiałam się chemicznego zapachu ale nic z tych rzeczy. Zapach kakaowy. 

Działanie: Moja skóra jest naturalnie dosyć ciemna, więc nie potrzebuje mocnego opalenia, a jedynie podkreślenia koloru. Chusteczka jest zamknięta w małym opakowaniu, przez co  nie wysycha, a po otwarciu jest dobrze nasączona. Aplikacja jest dosyć prosta. W moim przypadku kolor był równomierny i ładnie podkreślony, przy tym nie uzyskałam efektu pomarańczki, czego bardzo się bałam, a ładny brązowy kolorek. Chusteczka nie zostawiła plam, przynajmniej u mnie. Uważam, że to zasługa tego, że starałam się równomiernie rozprowadzić na nogach.
Żałuje jedynie, że w opakowaniu jest tylko 1 chusteczka. Jesli ktoś używa jej na twarz, zdecydowanie wystarczy, jednak u mnie na nogi 1 to troche mało, na szczęście miałam więcej opakowań.


Produkt jak najbardziej ciekawy, jednak ja nie przepadam za takimi formami uzyskiwania opalenizny i pozostanę przy tradycyjnym opalaniu się :) Jednak na większe wyjścia myślę że będzie to dobry sposób na szybkie uzyskanie  kolorku :)



5 komentarzy:

  1. Ja używam balsamów brązujących, jestem potwornie blada i nie łapie mnie słońce więc nie mam wyjścia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pogoda iście tropikalna więc ja bez chusteczek wyglądam jak murzyn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę naturalną opaleniznę :) Nie ufam preparatom brązującym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be
    really something which I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!


    My page ... clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam złe wspomnienia z chusteczkami....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]