piątek, 4 lipca 2014

Pharmaceris Emoliacti Neoscope Przeciwzmarszczkowy krem liftingujący pod oczy

Długo zwlekałam  z recenzją tego kremu, ciągle miałam o nim mieszane zdanie i w zasadzie pozostało tak aż do teraz. O czym mowa?

Pharmaceris Emoliacti Neoscope krem pod oczy:






























Skład: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Isopropyl Isostearate, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Potassium Cetyl Phosphate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Polyacrylamide, Propylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Tromethamine, Octocrylene, Ascorbyl Tetraisopalmitate, C13-14 Isoparaffin, Sorbitol, Laureth-7, BHA, Algae Extract, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Chlorphenesin, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Potassium Sorbate.

Dlaczego zdecydowałam się na taki krem? Pomimo, że mam dopiero 21 lat, okolice moich  oczu wyglądają kiepsko. Skóra jest bardzo przesuszona, przez to sińce większe. Czułam że skóra pod oczami traci jakieś napięcie, jędrność. 

Krem wydawał mi się dobrym sposobem na przywrócenie skórze jędrności i nawilżenia.

Zapach: Bezzapachowy.

Konsystencja: Gęsty, biały krem. 

Działanie: Pierwsze aplikacje to był koszmar. Oczy łzawiły, miałam światłowstręt, co nigdy wcześniej mi się nie zdarzało. Pojawiły się wątpliwości czy oby na pewno zakup kremu był dobry. Kilka razy dawałam mu szansę i zawsze kończyło się to tak samo. Dlatego używanie go na dzień było całkowitym samobójstwem. Po pewnym czasie zaczęłam aplikować go na noc, w mniejszych ilościach i przywiązując szczególną uwagę do tego, aby nie dostał się do oka. Faktycznie, było to lepsze rozwiązanie, jednak nadal nie jestem z niego zachwycona. Rano skóra wokół oczu była wręcz tłusta. Tak, lekko nawilżona, ale nie zauważyłam szczególnej poprawy na dłuższą metę. 
Oczekiwałam więcej od tego kremu. Lubię Pharmaceris, a kupując krem pod oczy za prawie 40 zł miałam nadzieję że stan skóry widocznie się poprawi. No niestety to kolejny dowód na to, że cena nie zawsze równa się jakość...

Cena to ok 40 zł (+/-)

Ocena: 2/5

12 komentarzy:

  1. słaby, ja teraz używam z Vichy


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że krem nie do końca się spisał, bo cena faktycznie dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, cena nie świadczy o jakości, kolejny raz to widzę ;)

      Usuń
  3. słabo :( JA mam z yves rocher niebieski nawilżacz... mega nawilża ale świeci się, ż ehoho ale na noc można sie swiecic ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli za to dobrze nawilża to czemu nie?;p a co to za kremik?

      Usuń
  4. Oj, to brzmi nieciekawie...Ja mam krem z serii A, do skóry wrażliwej, i faktycznie jest łagodny....Nie cierpię kremów pod oczy, które moje oczy w jakikolwiek sposób czują, to znaczy jeśli mam wrażenie, że dostają się do oka, nie mówiąc już o podrażnieniach. Ja bym chyba odstawiła na Twoim miejscu, z oczami nie ma co ryzykować. No i ważne też, żeby kremu nie aplikować zbyt blisko oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w przypadku tego kremu to jest bardzo ważne, żeby nie aplikować blisko oka. Krem odstawiłam, jednak wole coś co lepiej działa i nie podrażnia :)

      Usuń
  5. Looks great! Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]