sobota, 12 lipca 2014

Lemax , nowość wśród moich lakierów + ulubione zdobienie

Wlaśnie zdałam sobie sprawę, że uzależniłam się od lakieru do paznokci. To znaczy, od dawna to wiedziałam, bo raczej nie ma dnia żebym nie miała paznokci wymalowanych, ale bardziej chodzi mi o zdobienie. Od kiedy kupiłam lakier Lovely, Snow Dust nr 3, używam go ciągle.

A Wy co uważacie o takim zdobieniu?

Lakier Lemax, koloru niestety Wam nie podam bo albo jestem ślepa albo nie jest napisany:(


































Kolor lakieru jest przekłamany, w rzeczywistości jest to róż wpadający w pomarańcz, ale dosyć neonowy kolor. Niestety na zdjęciach wygląda jak czerwony :( Lakier ma dosyć dobrą pigmentacje, na zdjęciach widoczne 2 cienkie warstwy. Trwałość nie powala, wręcz powiedziałabym że kiepska. Niestety te lakiery są dosyć słabe. Jednak kosztują jedynie 2,50 więc jak za tak ciekawy kolor grzech nie kupić :)


6 komentarzy:

  1. Świetnie sie prezentuje na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę to aż żal go nie kupic mimo, że nie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie zdobienia na serdecznym palcu, bo się je łatwo i szybko robi, a jest coś innego, niż tylko jeden kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łądny kolorek tego koraliku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena bardzo niska, więc nie żal wydanych pieniędzy nawet, bo kolor ładny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]