sobota, 26 lipca 2014

Kolejny bubel wśród balsamów do ciała...

Hej wszystkim :) Nie było mnie kilka dni, ponieważ byłam na kilkudniowym  wyjeździe wakacyjnym :)
Wróciłam dzisiaj, wypoczęta i pełna energii :)

Testowałam od jakiegoś czasu balsam do ciała nieznanej mi firmy.



Skład balsamu jest kiepski, nie ma co ukrywać.
Zapach jest specyficzny, lekko mydlany z dziwną  nutą zapachową, którą trudno mi zidentyfikować. Zapach utrzymuje się dosyć dlugo. Konsystencja jest gęsta. Balsam szybko się wchłania ale nie do końca, na skórze zostawia lekki film. Daje uczucie wygładzenia skóry, lekkiego nawilżenia które jednak nie trwa długo. Dodatkowo balsam ma małą pojemność, tylko 100 ml a nie należy on do tych wydajnych.

Kiepski produkt, z kiepskim składem o kiepskim działaniu.

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki bubel, opakowanie wygląda całkiem profesjonalnie, no ale nie ocenia się ksiażki po okładce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam tj. o profesjonalnym opakowaniu :D

      Usuń
    2. coś czytałam że to są niby kosmetyki wykorzystywane w jakiś salonach, ale coś nie chce mi się wierzyć w to ;p

      Usuń
    3. Rzeczywiście opakowanie wygląda bardzo profesjonalnie. Widać jednak dla zmyłki takie zrobili :P

      Usuń
  2. Mam prośbę :-)
    Możesz zagłosować w naszej Zabawie ?

    Wybierz zdjęcie, zapamiętaj nazwę i numer i zagłosuj w sondzie,
    która jest na dole wpisu.
    Zaznaczamy kropką w kwadraciki i naciśnij "głosuj " tutaj kliknij :-)...

    W następnym miesiącu kolor niebieski.
    Zapraszam do Zabawy w Kolorowe Lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie po niego nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,że kiepski .. pierwszy raz widzę ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieznane są, też nigdy wcześniej nie spotkałam się z nimi :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]