niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowości nowości czyli haul zakupowy z ostatnich dni :)

Jak Wam mija weekend? U mnie lenistwo, regeneruje siły po cięzkim tygodniu i nabieram energii przed jeszcze cięższym... :)
Ostatnio mam szał zakupowy, kosmetyki wręcz kleją mi się do rąk, dlatego staram się omijać już drogerie szerokim łukiem. Niestety, one są wszędzie!!

Pokaże Wam co ostatnio udało mi się upolować :)





























Jeśli się nie mylę, wszystkie lub prawie wszystkie kosmetyki kupiłam  na promocji ;)

Garnier Mineral (nie pamiętam dokładnej ceny ale w przedziale 7-8 zł) Rossmann
Dove Szampon 8,99 zł Rossmann
Timotei Szampon + Odżywka (zestaw) w cenie UWAGA 4,19 zł - Biedronka!!
Pharmaceris Emoliacti Neoscope Krem pod oczy ( ok 35 zł  )
Venus Pianka do golenia 4,69 zł Rossmann
L'OREAL Casting Creme Gloss Krem koloryzujący 18,99 zł Rossmann
Biovax Maseczka do włosów 13.99 zł SuperPharm

Kilka kosmetyków jest mi już znane, inne to nowości, więc zaczynam testowanie :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mnie kuszą od jakiegoś czasu te szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dove polecam, są rewelacyjne, wszystkie:) natomiast tego z Timotei jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  2. Szykuje się zmiana koloru włosów czy tylko poprawa?:) Super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawa;) farbowałam rok temu kremem koloryzującym na 28 myć i nie spłukało się nic;/ mam gigantyczne odrosty, az się dziwie że tak bardzo włosy mi urosły przez rok! zrobię o tym oddzielny post kiedy wyfarbuje już :)

      Usuń
  3. Promocjom zawsze ciężko się oprzeć :) u mnie w kolejce też czeka Garnier z minerałami tylko w kulce, ciekawa jestem czy się sprawdzi i przebije moją ulubioną kulkę z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest najgorsze że nawet kiedy mamy w domu 3 szampony to widząc na promocji jakiś za 4 zł az żal nie kupic;p

      Usuń
  4. Na maskę Biovax mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam je:) przyznaje że tej jeszcze nie używałam, dzisiaj będzie debiut, ale pozostałe są rewelacyjne;)

      Usuń
  5. Również zakupiłam Casting-będzie to pierwsze spotkanie z tą farbą ,jestem bardzo ciekawa efektów,Biovax oleje-równiez chodzi mi po głowie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości ;) U mnie ten szampon z Dove się nie sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw z Timotei w takiej cenie Oo Aż nie mogę uwierzyć, chyba muszę odwiedzić swoje biedronki XDDDD
    Fajna promocja na maskę Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale super cena za Timotei :) Mam nadzieję, że się sprawdzi :) Strasznie bym chciała tą maskę Biovaxu, muszę wreszcie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje, zwłaszcza, że widzę kilka interesujących produktów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]