niedziela, 29 grudnia 2013

Mix zdjęc z ostatniego tygodnia :)

                     Dzisiaj szybki post w stylu mobile mix z ostatniego tygodnia :)


            Przed świętami taki oto stroik wyczarowałam:) A wszystko dzięki Agnieszce :)
                                      Święta bez pomarańczy z goździkami? Nie święta!

                            W tym świątecznym lenistwie towarzyszyła mi Monika Szwaja 

A także nadrabianie zaległości czyli moje uzależnienie Pamiętniki Wampirów i ciąg dalszy poświątecznego obżarstwa 3bit mmmm :)




























Jeśli jesteśmy przy tematyce słodkości to polecam Wam tą czekoladę, pysznaaaa :)




























                                                                Moje pazurki :)




























                                             Testujemy testujemy:) Używał ktoś?


 I po świętach :( Czyli powrót do nauki, w roli głównej przygotowanie do egzaminu... Tak bardzo nie  
                                                                  lubię :(






























Miłego popołudnia :))

8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio odkryłam najlepszą czekoladę na ziemi, przynajmniej dla mnie :) Milkę z karmelem i orzechami, pychaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bym zjadła takie ciacho, pięknie sie prezentuje! :) aż się głodna zrobiłam przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętniki wampirów też oglądam i nie mogę doczekać się nowych odcinków :) piękne świąteczne ozdoby

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]