wtorek, 22 października 2013

Kolejna "porcja" kosmetykow w akcji "przeżyć miesiąc za 50 zł"

Tym razem kupiłam kolejne 3 rzeczy. Niestety pozbyłam się szybko opakowania po mydle Protex, dlatego nie zobaczycie go dzisiaj. Na zdjęciu widać mydło przełozone do mydelniczki.





























Od lewej:
1. Pomadka Lovely 3,99 zł Rossmann
2. Krem pod oczy Rival de Loop, 5,99 zł Rossmann
3. Mydło Protex ok 2,69 zł (?) Rossmann

Powiem Wam że nawet spodobała mi sie wizja kupowania tanich kosmetykow. Moge Wam zdradzić, że na razie sie nie zawiodłam na niczym szczegolnie ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]