czwartek, 29 sierpnia 2013

W roli głównej Dove i czarujący zapach!

Ostatnio w Rossmanach można spotkać balsam Dove w cenie 6,29 jesli dobrze pamiętam. Opakowanie o mniejszej pojemności ale cena mimo to niska.  Uwielbiam Dove za szampony, antyperspiranty i właśnie za balsamy dlatego bez wahania kupiłam.


































"Dove odżywczy balsam do ciała z mleczkiem migdałowym i hibiskusem głęboko odżywia i pomaga chronić Twoją skórę dzięki bogatemu w składniki odżywcze kremowi z mleczkiem migdałowym. Jego kobiecy, luksusowy zapach hibiskusa daje Ci wewnętrzną harmonię. Zawiera unikalny DeepCare Complex z naturalnymi dla skóry składnikami odżywiającymi oraz bogatym olejkiem, który pomaga w stopniowej odbudowie skóry. Zmień swoją codzienną pielęgnację w odżywcze, rozpieszczające doświadczenie. Produkt przetestowany dermatologicznie." Źródło wizaz.pl

Skład: Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Glycol Stearate, PEG-100 Searate, Cyclopentasiloxane, Petrolatum, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Sine Adipe Lac, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Potassium Lactate, Sodium PCA, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Isomerized Linoleic Acid, Glucose, Urea, Collagen Amino Acids, Lactic Acid, Decylene Glycol, Glyceryl Stearate, Stearamide AMP, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Triethanolamine, Cetyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Disodium EDTA, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891 (19.02.2013.)



Moja opinia:


Zapach: 
Znacie szampon Timotei z kokosem? Wg mnie zapach jest prawie taki sam;p  Cudny! Mimo że nie jest to balsam kolosowy to ja własnie wyczuwam te nuty. Dodatkowo czuje coś z masła kakaowego. Zapach słodki, kwiatowy. Pachnie trochę jak  słodziutki syrop z dzieciństwa. Zapach jest bardzo wyczuwalny, długo się utrzymuje na skórze.

Konsystencja:
Widoczna na zdjęciu. Dosyć gęsta.

Działanie:
Balsam jest dosyć wydajny. Pomimo gęstej konsystencji ja nie mam problemów z rozprowadzaniem go na skórze. Jest treściwy, ale wchłania się pozostawiając skórę bardzo nawilżoną, napiętą i gładką. Po posmarowaniu się nim wieczorem, odczuwam dobre nawilżenie przez cały dzień następny.Poradził sobie u mnie z bardzo suchymi kolanami i łokciami. Skóra w tych miejscach jest o wiele gładsza i nawilżona. 
A ten zapach! Roznosi się po całym mieszkaniu! 

Ocena:
5/5

Uwielbiam!
 

4 komentarze:

  1. Lubię balsamy Dove, mam też żel pod prysznic :)
    Zapraszam dzisiaj do mnie na mini rozdanie i pomoc w konkursie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej go nie miałam ale twoja recenzja skutecznie zachęciła mnie do jego kupna.:)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kosmetyki ktore tak wspaniale pachna :) moze wybiorę się do rossmanna

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyk tej firmy, naprawdę fajnie działają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]