niedziela, 21 lipca 2013

Nudziak od Wibo

Kolejny nudziak zagościł w mojej kolekcji lakierów. Uwielbiam takie kolory bo pasuje do każdego stroju, są uniwersalne i przy tym wyglądają elegancko:)

Kolejny raz wibo:



Numer 3 :)

Aplikacja całkiem okej, fajnie się rozprowadza, dosyć dobrze kryje, mam na pazurkach 2 warstwy. Schnie w miarę szybko. Jednak nie możemy dac się zwieść temu gdyż ja u siebie zauwazyłam że paznokcie już są "suche" i postanowiłam związać włosy, po czym odbiły mi się one na płytce;/ Dlatego radzę uważać zanim zabierzemy się po malowaniu za jakiekolwiek zajęcia;p
Co do blasku/połysku to z pewnością na zdjęciu widać że lakier bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach, błyszczą, jednak najlepszy efekt jest w świetle dziennym, w słońcu. Co ciekawe, z daleka wygląda na kremowy kolor bez drobinek, dopiero pod  słońce możemy zauważyć malutkie rozświetlające drobinki co dodaje mu uroku.
Trwałość... I tu zaczynają się schody;p Na poczatku dodam że mam bardzo łamliwe paznokcie, i u mnie żaden lakier chyba nie trzyma się dłużej niż 2 dni.  Ten wytrzymał  bez odprysku góra dwa dni, jeśli oczywiście nie moczyłam często rąk w wodzie itp.






























Mimo to, że nie jest on tak trwały jak zapewnia producent, bardzo go lubię przede wszystkim za piękny kolor.


Jesli chodzi o jego jakoś, to powiedziałabym że jest przeciętny. 
Kolor? Cudowny <3  Ja po prostu kocham nudziaki, więc nie ważne czy trzymają się jeden dzień czy 5 :)




13 komentarzy:

  1. Śliczny jest :) jutro lecę do rosska;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor <3 Mi moje zaczęły się strasznie rozdwajać i łatwo łamię je w księgarni dlatego znowu muszę je utwardzić masą na jakiś czas. Myślałam, że w tym roku się obędzie, ale co roku jak pracuję w księgarni to tak muszę robic. Bo nawet i czasu nie mam co chwilę malować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś o tym wiem bo moje paznokcie kiedy pracowałam i nosiłam ciężkie rzeczy to też okropnie się łamały... a jak i czym utwardzasz?

      Usuń
  3. Bardzo fany nudziak. Te drobinki powodują, że nie jest taki nudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za nudziakami ale ten o dziwo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie naturalnie wygląda ten kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]