czwartek, 11 lipca 2013

Mój faworyt w walce z niedoskonałościami cery.

Dzisiaj słów kilka o kremie/maści, której nie mogłam dostać rok. Nie wiem co się z nią działo, od lipca zeszłego roku była ona niedostępna w aptekach, a także przez internet. Słuch o niej zaginął.  Ostatnio poszłam z ciekawości spytać o nią i nareszcie kupiłam:)



































Mowa o Brevoxylu. Jest to krem który skład ma niby bardzo podobny do Benzacne 5%. Jeśli tak by było, to benzacne powinno działać tak samo, albo nawet silniej gdyż jest o 1% mocniejsze. Ja się z tym nie zgadzam, u mnie lepiej, najlepiej sprawdza się ta maść.

Zacznę od początku. Jest to krem/maść, która pomaga walczyć z trądzikiem, wypryskami.





Zapach:
Dziwny. Chemiczny, nie koniecznie przyjemny. Ale też mi nie przeszkadza.

Konsystencja:
Biała, perłowa maź:






























Działanie:
Krem nie zostawia warstwy na skórze jak np. Benzacne. Wchłania się całkowicie, można nałożyć makijaż, podkład. Jednak czy to dobra decyzja? Raczej nie. Nie powinno się po aplikacji wychodzić na słońce, więc polecam nakładać go na noc. Działa naprawdę rewelacyjnie, szybko wysusza powstałe już wypryski, i zapobiega nowym. Jednak UWAGA!!! Nalezy być bardzo ostrożnym bo ja już raz zrobiłam sobie nim krzywdę. Pomyslałam "aaa lekki kremik" i smarowałam jak wlezie rano, wieczorem, bardzo często. Twarz wyschła mi na wiór. Teraz wiem, że nalezy nakłądać go tylko na wypryski, nie na całą, zdrową skórę. Rano po umyciu buzi zaaplikowac krem nawilżający.  Ta maść wysusza, ponieważ jej zadaniem jest aby złuszczył się martwy naskórek, żeby oczyściły się pory i wszystko to, co nam zapycha cere. Dlatego silne nawilżenie to podstawa i wtedy nie stanie się nam nic złego.
Krem bardzo wydajny, cena zależna od apteki, ja teraz po długiej przerwie kupiłam go za 18,90 a wcześniej cena wahała sie od 20 zł do 25.

Czy polecam?
Oczywiście! Uważam że to najlepsza maść dla osób borykających się z trądzikiem bądź z pojedynczymi wypryskami. Jednak podkreślam jeszcze raz, używać ostrożnie, nie na całą twarz, tylko na same zmiany skórne, i nawilżać cere!


7 komentarzy:

  1. Stosowałam wiele preparatów na trądzik ale przyznam, że tej maści nie miałam choć słyszałam o niej.Teraz najbardziej dręczy mnie problem rozszerzonych porów i wągrów na nosie i podbródku i ciekawa jestem czy ten krem działa jakoś na te dwa problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wągrami zawsze radził sobie, naprawdę widziałam ze jest ich coraz mniej kiedy ta skóra się oczyszczała, ale na pewno nie zniwelował problemu całkowicie. Mi pomaga walczyć z wypryskami i w tym jest niezawodny:) Ale zaznaczam że nie na każdego musi on działać tak dobrze jak na mnie...

      Usuń
  2. oo może spróbuje bo czasem lubi mnie coś zaskoczyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśmy nawet chyba wymieniały się informacjami na temat tych maści przez meile, pamiętasz?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym specyfiku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś, ale u mnie kompletnie się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]