sobota, 16 marca 2013

tajemnicza przesyłka...

Zostałam bardzo zaskoczona! Zadzwonił do mnie kurier pare dni temu z wiadomością że wiezie mi przesyłkę. Wszystko byłoby okej, gdybym ja wiedziała o co chodzi;)
Po odebraniu okazało się że to przesyłka od firmy Biosilk z 2 probkami produktów do testów;) Miałam kontakt z firmą, ale nie dostałam od nich wtedy informacji że wyślą mi próbki kosmetyków.

Dziękuje firmie za udostępnienie mi próbek do testów, i za wielką niespodziankę:)

 Zdjęcie niestety mało wyraźne... Pierwszy produkt to jak czytałam kuracja do włosów z białą truflą i perłą, a drugi to szampon;)
Ostatnio mam bzika na punkcie pielęgnacji włosów, tak ze biorę się za testowanie;))

5 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]