sobota, 19 stycznia 2013

Moje nowe odkrycie!

Jak już pisałam Wam wiele razy, jestem maniaczką dbania o cerę. Być może jest to też spowodowane tym że mam cerę problematyczną i muszę poświęcać jej sporo czasu i uwagi. Poranna toaleta nie obejdzie się bez umycia buzi jakimś żelem, tak samo jeśli chodzi o zmywanie podkładu itp. Nie uznaje zmywania makijażu mleczkami, płynami micelarnymi, bo mam po nich lepką tłustą twarz a bardzo tego nie lubię. Pokazywałam Wam wiele razy mój ulubiony żel z Clean & Clear, , który jest wręcz idealny:) Jednak jakiś czas temu zauważyłam na promocji żel z Garniera, czysta skóra Active. Jest on dosyć drogi, lecz na promocji kosztował ok 12 zł więc grzechem było nie kupić;)




Intensywnie odświeżająca formuła żelu działa podwójnie - przeciw niedoskonałościom oraz przeciw śladom po niedoskonałościach
1. wzbogacona w aktywny składnik o właściwościach przeciwbakteryjnych dogłębnie oczyszcza pory
2. wzbogacona w składnik aktywny o naturalnych właściwościach regenerujących zapobiega powstawaniu śladów po niedoskonałościach.
Zawiera 2% kwas salicylowy oraz HerbaRepair.
Po pierwszym użyciu żelu 88% z 52 testujących stwierdziło, że ich skóra jest głęboko odświeżona.

Skład: water, SLS, decyl glucoside, glycerin, sodium chloride, coco-bethaine, salicylic acid, capryloyl salicylic acid, citric acid, copper PCA, hexylene glykol, menthol, peg-150 pentaerythrityl, tetrastearate, peg-6 caprylic/capric glycerides, pentasodium ethylendiamine tetramethylene phosphonate, polyquaternium-47, sodium hydroxide, tetrasodium edta, vaccinum myrtyllis exctract, zinc gluconate, parfum 



Zapach:
Początkowo zapach był dla mnie dosyć drażniący, czułam płyn do mycia naczyń, lecz potem przestał mi przeszkadzać, zaczęłam wyczuwać coś w stylu mentolu, świeży zapach z dodatkiem czegoś ziołowego.

Konsystencja:
Gęsty, przezroczysty żel o lekkim niebieskim zabarwieniu. Dobrze się pieni, wręcz rewelacyjnie, nie potrzeba dużej ilości żelu, więc jest wydajny.

Działanie:
Ja dokładnie masuje twarz, a w szczególności miejsca które wymagają największej uwagi. Po zmyciu mam delikatne uczucie chłodu na twarzy, jest ona fajnie napięta i czysta. Zauważyłam że moje drobne przebarwienia  i blizny troszkę się wyrównały. Kiedy zaczęłam go używać, miałam dosyć duży problem z niedoskonałościami, i działanie żelu zaskoczyło mnie bo szybko wysuszył pryszcze i zapobiegł powstawaniu nowych. Wiadomo, że sam żel nie zwalczy mojego problemu, ale na pewno  zmniejszył ilośc wyprysków. Nie wyszusza mi twarzy.
 + za to, że zmywa podkład:)
Kiedy wybieram żel, zalezy mi na dogłębnym oczyszczeniu a on właśnie to robi. Jestem bardzo zadowolona i na pewno będzie to moj drugi ulubieniec po Clean & Clear.

Moja ocena: 
5/5

4 komentarze:

  1. jeszcze tego nie używałam :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam ale troszkę mnie wysuszył niestety:( jednak dobrze działał na niedoskonałości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej kochana kupiłam zakolanówki w marylin :)
    nie martw sie ja też wole ubierac innych niz siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ale spróbuję :) Pozdrawiam i zapraszam również do mnie do komentowania i obserwowania :) http://poliskowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]