niedziela, 13 stycznia 2013

Biały Jeleń łopian i jagoda

Dzisiaj zaległa recenzja żelu pod prysznic z firmy Biały Jeleń  :) Otrzymałam go w ramach współpracy z  firmą Pollena, razem z żelem do twarzy o którym pisałam już w starszych postach.

A oto i on:



Zapach:
 jest słodki, przyjemny, pozostawia na skórze miłą woń.


Konsystencja:
Żel nie należy do najgęstszych, też ma wg mnie delikatnie kiślowatą  konsystencje ale nie przeszkadza mi to. Dobrze się rozprowadza po ciele, pieni się jak trzeba:) Jednak  jest troche niewydajny.

Działanie:
Ja nie oczekuje od żelu nawilżania.  Uważam że od tego są kremy, ale po użyciu żelu nie mam bardzo suchej skóry więc to dla mnie plus duży.  Dla mnie żel pod prysznic ma przede wszystkim oczyszczać skórę ze wszystkich brudów ktore się na niej gromadzą i ten produkt to robi, nie podrażnia, a mam skórę wrażliwą i skłonna do alergii.


Podsumowując bardzo jestem zadowolona z żelu, pachnie prześlicznie, umila mi kąpiel i chętnie po niego sięgam. Jedynym minusem jest to, że jest niewydajny, chociaż być może to tylko moja wina i tego że szybko zużywam produkty;)

Ocena: -5/5 




5 komentarzy:

  1. ciekawy blog , bd częściej wpadać :*
    zapraszam do mnie welcome-to-realityy.blogspot.com
    liczę na miły komentarz i dodanie do obserwatorów zrobie to samo !!

    Bysia *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji jeszcze używać tego żelu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam go i też sobie bardzo chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze go nie widziałam, ale do jelenia jestem przekonana i tego też zamierzam dorwać, a jak skład?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba w koncu musze kupic cos z tef firmy, cały czas słyszę coś dobrego na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]