poniedziałek, 31 grudnia 2012

UNDER TWENTY fluid

Uległam wielu opiniom i recenzjom  i tez skusilam sie jakiś czas temu na podkład do cery problemowej bo taką właśnie posiadam.


Kupiłam go w drogerii Hebe w promocji za 13 zł jeśli dobrze pamiętam. Kolor brałam na oko bo nie było testerow ale dobrałam dobrze, mam ciemną karnację i zwykle biorę najciemniejszy kolor.






Zapach: 
cudowny grejfrutowy!

Konsystencja:
Dosyć gęsty ale dobrze się rozprowadza i nie robi smug.

Działanie:
Kolory są bardzo fajne, nie są zółte ani pomarańczowe na twarzy. Stapiają się z odcieniem cery. dobrze zachowuje sie na twarzy, nie robi efektu maski, i wydaje mi się ze delikatnie nawilża! to wielkie wow dla mnie:) Jednak troszkę podkreśla drobne suche skórki ale obecnie mam ich sporo bo stosowałam maść aby doprowadzić swą twarz to ładu przed Sylwestrem więc  sama jestem sobie winna. Kryje dobrze, nie oczekiwałam cudow ale jestem zadowolona z krycia, wiadomo że większe niespodzianki zakrywam korektorem ale z przebarwieniami czy bliznami razi sobie nieźle. Długo utrzymuje się na buzi, nie zbiera sie w załamaniach i nie zmienia koloru przede wszystkim!  mam cerę tłustą więc musze ja pudrować po jakimś czasie, lecz do tego juz przyzykłam że żaden podkład nie da mi matu na cały dzień. Nie zapycha, nie wysusza twarzy. Poręczne opakowanie z pompką jest dodatkowym plusem:)

Jestem bardzo zadowolona, za cenę 13 zł nie spodziewałam się rewelacji ale dobrze się spisuje :)

Moja ocena: -5/5  (minus za podkreślanie suchych skórek) 

5 komentarzy:

  1. nie może trafić na moją podkładową chciejlistę, bo już jest tego za dużo :P
    myślę o nim już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubolewam nad tym, że u mnie w mieście nie ma drogerii Hebe, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, ja jestem wierna jednemu i zawsze boje się probowac nowe fluidy :):P

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle ze jest ciekawa alternatywa do sprobowania

    zapraszam na www.gusiak15.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie czyta się Twoje posty, przynajmniej można dowiedzieć się jak naprawdę wszystko wygląda i sprawdza się w praniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]