czwartek, 18 października 2012

Miami party

Dzisiaj opowiem Wam o moim ulubieńcu począwszy od wakacji aż do teraz.

Zamówiłam w okresie wakacyjnym zestaw woda toaletowa + mgiełka za cenę 21.99. Jak widzicie cena była super kusząca i grzechem było nie wypróbować. 

Zacznijmy od początku :)

 Nuty zapachowe:
nuta głowy: kumkwat, pitaja, gorzki grejpfrut
nuta serca: fiołek alpejski, acai, lilia wodna
nuta bazy: bursztyn, piżmo, drewno tekowe, benzoin



Zapach: trafiony w mój gust! Jest świezy, dla mnie wyczuwalne sa nuty mandarynki pomimo ich braku w składzie. Zapach jednak nie jest bardzo słodki i mdlący, lecz orzeźwiający, kobiecy i typowo wakacyjny.

Trwałość: nie jest  to bardzo trwała woda, jednak za taką cenę nie oczekiwałam tego w ogóle. Oczywiście nie jest tak że po 10 minutach nic nie czuć;p muszę przyznać ze dla mnie po pewnym czasie jest mało wyczuwalny, jednak zdarzyło się ze po paru godzinach ktoś sie pytał mnie czym tak ładnie pachnę;) więc może jednak inni nadal go czują. Mgiełka jak mgiełka, jest mniej trwała jednak zapach wszystko rekompensuje:) Uwielbiam ją stosować dla odświeżenia w ciagu dnia.

Podsumowując uważam że warto zapoznać się z tym produktem. Jest nie drogi, ale za to ma sliczny zapach, chociaż wiem ze są gusta i guściki i nie wszystkim może się podobać.
Dla mnie rewelacja;)  

6 komentarzy:

  1. To prawda cena była bardzo atrakcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo atrakcyjna cena:) Ciekawe, jak pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś u mnie otagowana :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię orientalne zapachy :) ale mało takich.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy tego nie miałam. :) Cena faktycznie atrakcyjna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]