środa, 5 września 2012

Eveline, glicerynowy krem -maska do rąk z kozim mlekiem

Kremy do rąk to coś, co ja niestety używam sporadycznie. Nie lubię, nienawidzę , nie cierpię efektu lepkich rąk, wilgotnych. Wiele kremów ma bardzo treściwą konsystencję, są cięzkie, gęste i długo się wchłaniają.  Moje dłonie po częstych kontaktach z wodą, chemikaliami itp stały się bardzo wysuszone i szukałam ratunku. W rossmanie natknęłam się na promocje kremiku z Eveline, kosztował bodajże ok 3 zł. Stwierdziłam a co mi szkodzi i kupiłam;p


Zapach: Krem ma niesamowity zapach. Pachnie wg mnie bardzo delikatnie, ale wyczuwalnie. chociaż chyba zapach nie jest tu najważniejszy:)

Konsystencja: To ideał mój! Jest leciutki, ma trochę lejącą konsystencję ale mi to w ogóle nie przeszkadza.

Działanie: Wchłania sie momentalnie, w ciągu paru sekund co dla mnie jest fenomenem! Jednak mimo swojej lejącej konsystencji, bardzo fajnie nawilża i sprawia, że dłonie nie są lepkie i klejące. Producent obiecuje ze kremik rozjaśni nam przebarwienia, i sprawi że nawet najbardziej zniszczone dłonie stają się gładkie i satynowe. Hmm... niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy to prawda gdyż ja przebawień na dłoniach nie mam. Co do bardzo wysuszonych dłoni to fakt, stan moich rąk poprawił się diametralnie.
Kolejną obietnicą producenta jest to, iż krem ten ma wzmacniać również paznokcie i pielęgnować skórki wokół. Niestety tego on u mnie nie robił, moje paznokcie są miękkie i łamliwe. Może delikatnie zmiękczył skórki wokół paznokcia.
Można stosować również jako maskę, nałozyć grubszą warstwę i pozostawić na 10 min lub założyć bawełniane rękawiczki. W takiej formie również działa na dłonią super.

W składzie  ma kozie mleko, witaminę E,  masło karite, glicerynę, kolagen i elastynę,  olej z kiełków pszenicy, d-panthenol i alantolinę czyli bardzo bogaty skład wg mnie;)

Moja opinia: Sądzę, iż od kremu za 3 zł nie można oczekiwać cudów, jednak ten jest i myślę ze długo będzie moim ulubieńcem. Robi to co powinien robić krem, nawilża mi dłonie i sprawia że nie są one klejące. Nie oczekuje że poprawi stan moich paznokci bo od tego sa inne produkty.

Moja ogólna ocena to -5

9 komentarzy:

  1. Właśnie musze sobie kupić jakiś krem do rąk. Chyba wypróbuję ten, bo także nie lubię ciężkiej formuły kremu, która długo się wchłania. Jak dla mnie najważniejsze jest, żeby było szybko (szybko się wchłaniał), bo nie mam zbytnio na to czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tani a wg mnie bardzo dobry;) Jest jeszcze wersja zielona z oliwka? w podobnym opakowaniu tylko zielonym, ale nie próbowałam bo na razie jestem wierna temu ;)

      Usuń
  2. Używałam kiedyś kremu z tej firmy w fioletowej tubce i pamiętam, że był fajny :) Teraz zamiast kremu wolę nałożyć na ręce oliwę z oliwek, co nie zmienia faktu, że mam całą szafkę wszelkiego rodzaju mazideł do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak po prostu smarujesz dłonie oliwa z oliwek?;) są dobrze nawilżone? :))

      Usuń
  3. great review, might have to try something like this product! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice review!!

    Come to visit my blog and if you want let’s follow each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    xoxo
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi thanks for dropping by! I can't see you among my followers, could you please try again as something mught not have worked properly? Thanks!

    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]