czwartek, 13 września 2012

!!!

DZIEWCZYNY!!! :)

Zwracam się do Was z wieeelką prośbą!

Staram się uzbierać 100 gwiazdek by otrzymać pudełko ShinyBox, jednak bez Waszej pomocy nie dam rady:( Jeśli zechcecie mi pomóc, wystarczy tylko kliknąć link który znajdziecie na dole w moim poście, następnie z niego zarejestrować się. Nie trzeba podawać swoich danych, wystarczy ze na początku wpiszecie adres e-mail, hasło i zaakceptujecie warunki a nastepnie ze swojej poczty aktywujecie konto. Za każda zarejestrowaną osobę otrzymam 5 gwiazdek. Nic Was to nie kosztuje, więc jeśli zechcecie mi pomóc to będe mega wdzięczna :))  <3

Oto link, przez który należy się zarejestrować: 

http://shinybox.pl/?ref=0244ba0

1 komentarz:

  1. niestety nie pomoge. mam juz konto i sama probuje.. :(
    dziekuje za komentarz i rowniez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]