środa, 22 sierpnia 2012







Korektor pod oczy, na sińce i cienie z firmy Bell. Derma intensive +30. Tak, jest to korektor przeznaczony wg producenta dla osob w wieku +30, jednak mimo wszystko zakupiłam go. Korektor dla młodszej grupy wiekowej, był na niedoskonałości, a ja szukałam czegoś co zakryje moje duże i ciemne sińce pod oczami. Kosztował w promocji 7.99.  Posiadam kolor 2, sand, i wg mnie jeśli dobrze sie go rozetrze to pasuje nawet do osob z ciemniejszą karnacją. Spotkałam się z masą opini , iz nie robi nic co powinien, jednak ja sądzę iż maskuje cienie, nie rewelacyjne lecz maskuje w stopniu takim który mi odpowiada ( a przyznam iż mam na prawde duże zasinienia). aplikacja przyjemna, zawiera aplikator jak w blyszczykach, gąbeczkę. Nie roluje się, nie zbiera sie w załamaniach. A co ciekawe, odkryłam to niedawno, jest również dobry na niedoskonałości na twarzy i przebarwienia. Myślę , iż za taką cenę warto mieć go w swojej kosmetyczce :)
                                                             
                                                                              nuna2225

2 komentarze:

  1. Po Twojej recenzji może bliżej przyjże się temu korektorowi ;)
    + Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe...
    Zapraszam do mnie na www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]