poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Biały Jeleń, żel do twarzy :)






Dzisiaj słów parę o żelu do mycia twarzy Biały Jeleń
Zakupiony w drogerii za 5.99

Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z oczarem wirginijskim przeznaczony jest do oczyszczania skóry tłustej
ze skłonnością do trądziku. Delikatnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
Przy regularnym stosowaniu zmniejsza łojotok oraz skłonność do powstawania wykwitów.
Skóra jest idealnie oczyszczona, gładka i świeża przez cały dzień.
Produkt przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.


Bardzo fajne opakowanie i otwieranie, po naciśnięciu pokrywki wyskakuje  tzw dziubek ;)

Kolor niebieski, zapach wg mnie baardzo przyjemny. Delikatny ale zarazem wyczuwalny. 
Konsystencja tego żelu to cos, co strasznie mi się w nim nie podoba... Żel ma galaretkowatą konsystencję, potrzeba duzo produktu by umyc  twarz gdyż nie pieni sie u mnei prawie w ogole. Ciężko sie rozpowadza na twarzy, spływa z niej wręcz. 
Na początku po umyciu, wcale nie czuje ze mam oczyszczoną buzię. Dopiero kiedy zaczyna ona przesychać, powoli wyczuwam uczucie ściągnięcia. Twarz się świeci co mi trochę przeszkadza. 
Szybko buźka robi się tłusta.  Zauważyłam takze po 2 dniach stosowania, pare wyprysków. 
Na dodatek żel ten jest strasznie nie wydajny, po  5 dniach stosowania ja nie miałam juz prawie polowy produktu.  

Moje odczucia: Najbardziej w tym produkcie podoba mi sie cena, fajne opakowanie, oraz zapach. Totalnie odpycha konsystencja, oraz działanie. Może jakos uda mi sie wykończyć ten produkt, na pewno dam mu szanse, jednak myślę, że ponownie go nie kupie.

:)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz:)
To dla mnie bardzo ważne bo dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać :)

Jeśli zostawisz komentarz, na pewno przeczytam i odwiedzę Twojego bloga ;]